Sunday 5 February 2012

pernah tak rasa diri kau dibanggakan ?

assalamualaikum . hola hola . so , how ? best cuti . aeh of courselah best . kalau tak best takdenya aku nak cuti . okeyh dah mula merepek bhaii ~ nie kau nampak tajuk B E S A R kat atas tuu = =' kalau rabun cakaplah ! cakap pasal bangga diri aku tak berani nak ambil post 'even' diri aku pon aku tak pernah nak bangga banggakan right ? aku tak taulah kenapa setiap manusia teringin sangat nak diri die tue rasa dibangga banggakan . tak pahamm aku !! kau pahamm ? buat hape nak banggakan diri sendiri nanti dapat malu jeh kan . kan . ouh nie lagi satu kalaulah kite puji someone . mesti die akan cakap "ouh , biase" what the statement shown ??? impossible kalau aku tak puji kaukan .

cuba rasa malu siket . korunx pikir die puji kau bagai nak gile I K H L A S sangat ke ? takkan !! kalau puji pon dalam hati mesti korunx cakap "lakk aii , bajet nye" so , if korunx nak rasa diri dibangga banggakan . just forget about it . maybe dengan puji tue boleh makan diri sendiri . Right ? kalau aku , aku tak suka orang puji diri aku because , cehh because sangatlah kan . okeyh because aku rasa orang puji aku tue memang tak ikhlas . even kalau orang kate . " aehh , cantiklah kau " :'( eee , no way . aku tak layak dengar ayat tue . sebab aku bukannye cantik pon macam kau . kau . dan kau ...

oukeyh , maybe smpai sini jeh lah kott M U K A D I M A H aku hari nie . penat nak membebel panjang panjang . letih , tired . so whatever yang berkaitan . see next stories aku tau . byebye . lap u . assalamualikum

                                                                                                                        - a lot of kiss ella -
thanz sudi datang blog ella yang buruk neyh . sayang korunx !

0 comments:

Post a Comment